úterý 24. května 2016

Salesforce Administrace? Ano!

V uplynulém období jsem zcela propadla SalesforceTrailheadu. Výborný výukový materiál. Za určitý počet nastudovaných lekcí v daném časovém úseku se mi podařila získat odměna - Salesforce Trailhead mikina. Velmi si jí vážím a těším se, až se zdejší Salesforce komunitě v ní ukážu.

Pak jsem si „odskočila“ na kurs Apex Academy - Absolute Beginner's Guide to Coding in Salesforce od Davida Liu.

Ve chvíli, kdy jsem se stále a opakovaně setkávala s požadavky na hlubší technické znalosti a ztrácela tak motivaci v administraci, objevila jsem skvělý blog Admin Hero od Brenta Downeya. Na jeho popud jsem si založila účet na Twitteru. Původně jsem pro svůj Twitter předpokládala jiný obsah, ale (nejen) americká Salesforce komunita mě zcela pohltila. Najednou jsem se ocitla v centru komunikace, sdílení informací a novinek. Twitter je úžasné místo, kde to žije.

Na Briana Kwonga a jeho létajícího jednorožce jsem dlouho nemohla přestat myslet.  

To jsou ti, jejichž práce mě zásadně ovlivnila, utvrdila mě v přesvědčení, že má smysl usilovat o Salesforce Administrator certifikaci. Nemusím se cítit a necítím se s mými administrátorskými znalostmi  v Salesforce komunitě méněcenně.

A na co se těším v nejbližší době? Chystám se na další lekce Salesforce Trailhed, uniklo mi dost novinek. Plánuji otestovat Ares balíček od Sprinxu.  A mrknu i na Brianova jednorožce...



Žádné komentáře:

Okomentovat