pondělí 6. listopadu 2017

Jak upravit Zobrazení - Nedávno zobrazené servisy?

Zjistilo se, že moje organizace v objektu Servisy nevyužívá pole Priorita. Jedná se o standardní pole, ale prozatím nevyvstala potřeba hodnotu tohoto pole používat. Proto je uživatelsky nepříjemné, setkávat se s ním v tomto Zobrazení.

Řešení se zdá být jednoduché – upravíme Zobrazení a odstraníme toto pole. Kde je tlačítko Upravit?

Obr. Nedávno zobrazené servisy

Problém je, že se jedná o standardní Zobrazení, které nelze editovat, nelze smazat.


Na webu jsem našla: můžete editovat Nedávno zobrazené servisy v Setup – Customize – Cases – Search Layouts. 

Tak to vyzkoušíme:
Obr. Editace Search Layout


Přesunula jsem pole Priority zprava do leva. Uložila. Zobrazila si Nedávno zobrazené servisy - a pole Priorita stále viditelné.

Moje řešení: já bych to vyřešila tak, že bych upravila Viditelnost pole. Odstranila bych ji u všech profilů (či u vybraných profilů).

Obr. Po úpravě oprávnění

Já jsem spokojená. Uživatel v Zobrazení pole Priorita nevidí.

Jak byste to vyřešili Vy?




Žádné komentáře:

Okomentovat